ilknurkalayci Kızlar bebeğim bugün 2 aylık oldu ama 8gundur kakasını yapmadı nokta kadar bile olmuyor gazını çıkartabiliyor ve kokuyor artık gaz çıkardığında ne yapmam lazım/ gaz damlası kullanıyorum, sürekli kremliyorum yağ sürdüm masaj yapıyorum
oykumm2019 ilknurkalayci canım benim kızımda 13 gün yapmadığı olurdu acile götürüp lavman yaptırırdık öyle rahatlardı maalesef poposunda çatlak varmış o yüzden yapamıyormuş kızım zamanla geçmişti ama
TgbHmzz ilknurkalayci Sadece anne sütü alıyorsa 10 güne kadar yapmaması normal benim bebeğimde 2 aylıkken 9 gün yapmamıştı 10. Günde yaptı.
annekralicemerve ilknurkalayci yani doktorlar 10 güne kadar normal diyor ama ben de endişelenmiştim. Aynı durum bizde de oldu mama kullanıyorduk biz mamasını değiştirmiştik. Birde gaz damlası kullandığımızda gazını çıkartıyor bu seferde kaka yapmıyor gaz çıkartınca rahatlıyo ondan da geciktiriyor bence kaka yapmayı. Biz bir çay kaşığı zeytinyağ vermiştik
serifekrtkn ilknurkalayci şu an benimde oğlumda aynı yarın 2.aya grcek ve 2 gündür kakasını yapamıyor bende bilmiyorum napsam
ogretmenanne06_ 10 güne kadar yapmamaları normal. Eğer 10 günü geçiyor, bebekte bir huzursuzluk/ateş gibi durumlar varsa bi doktora götürün. Fitil veriyorlar
ilknurkalayci serifekrtkn bugün fitil aldık ama kullanmadan yaptı çok şükür akşam zeytinyağıyla poposuna masaj yapmıştım çok fazla uyardım o etkili oldu sanirim
tugces188 ilknurkalayci bir vay bardağı su ve içine çay kasigin ucuyla biraz anason koyup kaynat hafif tadı olsun diye şeker koyup 5 6 kaşık icir sonra masaj yap biraz yarım saate tamamdır
minniks ilknurkalayci 1 cay kasıgı zeytinyagı icirebilirsin kulak cubugunada biraz zeytinyagı damlatıp poposunu uyarabilirsin doktor bunu tavsiye etmisti bize