[silindi] peri771_ körü körüne askta degil tamamen mantikta degil bence mantikli bir ask 🤣 yani ikiside olmali
feyzaball peri771_ aşk evliliği yaptım ufak tefek sorunlar olsada pişman değilim çok şükür bence aşk olmalı diye düşünüyorum sevgi herşeyin ilacı 🩷🩷🩷 sevmek sevilmek kadar güzel şey var mı (tabi önemli olan güzel sevmek)
Elayberosmom [silindi] kesinlikle hem mantıklı olacak hemde aşk olacak ketçap mayonezde olabilir skdjdkdk
littleflower Aşk sıkıntı olabiliyor. Sevebileceğin biriyle mantık evliliği kesinlikle. 😂 Çok yakınımda mantık evliliği yapan herkes hem maddi olarak çok iyi yerlerle evlendiler hem kocaları ağızlarının içine bakıyor hem de mutlular 😂
Usnac4559 peri771_ benim aşk evliliği yapan bir arkadaşım var evlendikten sonra dünya görüşlerinin farklı olduğunu farkedince boşanmaya karar verdiler bide görücü üsülü evlenen arkadaşım var tamamen mantık diyemem tanıştırılmışlar birbirini beyenip evlenmişler evlendikten sonra birbirlerine aşık oldularmutlular Önemli olan mutlu olmak bence