1,5 yaş 9-10 saatlik uzun bir gece yolculuğu yapacağız oto koltuğunda yatar pozisyon da mı gitmeli (hareket kısıktlı olacağı için her yeri ağırır mı bilemedim)
Yoksa koltuğa yatak mı yapılmalı (kaza olsa güvenli olmayacak) kararsız kaldım ?
Tecrübelerinizi yazabilir misiniz 🙏🏻