Kızlar bir sorum olucak doğum kontrol hapı kullanan anneler ben yaklaşık 7 ay önce doğum yaptım ve 2 buçuk aydır hap kullanıyorum doktorumun önerisiyle cerazette kullandım 6. Aydan sonra yazz olanı kullanbilicemi söyledi ben de 7 ayi biraz daha geçtik bu gün yazz olanı aldım diğeri bitince. Ama cerazette kullandığım süre zarfında ilk defa bu ay adetim bitmedi yani şöyle 20-25 gündür adet de dahil kanamam oluyor arada kahve leke ye dönüyor ara kanama olarak geçiyor Muş sanırım hap bunu yaparmış bunu herkes yaşıyor mu yada bu hep olacak mı ? Yani abdest alıyorum ertesi gün yada bir oki saat sonra bir daha kanama vs vs dinen de bunun 10 günden sonrası özür sayılıyor biliyosunuz ama içim rahat etmiyor yani hatta cinsellik için bile olabiliceni söyleyen oldu ama öyleyken ve gelirken bu hiç bana normal gelmiyor ne zaman son bulur onu da bilmiyorum yaşayan var mı aranız da böyle bisey