bebitonunannesi_ Uzaktan akrabamız aynı zamanda samimi olmadığım bi arkadaşımın kızı oldu ,görmeye gitcem .Ne hediye götürülmeli?
Nslhn5561 bebitonunannesi_ Elim boş gitmiyim derseniz bir kek yapın hediye olarakda ben para verirdim en azından ihtiyacı neyse onu alsın benim düşüncem🤷🏼♀️😅
annebebek5200 bebitonunannesi_ bana para takmak daha mantıklı geliyor ihtiyacı olan neyse onu alsın diye
bebitonunannesi_ pasaklisinkukuli lcwden değil de normal dükkandan alınmış kız elbisesi olmalı bende ,atayım dur olur mu onlar
gizemtann Valla bana hep kıyafet getirmişlerdi bir kişide düşünüp ıslak mendil almamıştı 12 li yenidoğan ıslak mendiller kıyafetten daha çok lazım oluyor öyle birşey götürebilirsin 😃
pasaklisinkukuli bebitonunannesi_ maddi durumun iyi değilse evdeki de olur ama hedşye kartı değiştirme sansı olmadıgı için lcwden almak mantıklo hem ekonomij diğer magazalara göre
bebitonunannesi_ pasaklisinkukuli Bunlar var ,şişme yelek ve lacivert pembeli takımı götürsem nasıl olur
Alya-Sena bebitonunannesi_ yani cok samimi deglseniz bnce attiklarinizda olur. Bebegin ayina gore hangisi ise. Parada takilablr 200 tl