Bundan bir hafta önce ablasının tek gözü şişti kapandı. Doktora götürdük. Alerji dediler. Şimdide 5 aylık bebegimin bugun iki gözü de kızardı.içi kızarık degil ama beyaz yerinde küçük bi kan oturması başlamış. Korktum adenovirüs olabilir mi diye. Sadece göz kızarıklıgı ve huzursuzluk var. Adenovirüs geciren anneler ilk günden ateş, öksürük yapmışmıydı. Kızarıklıktan sonra mı ishal vb belirtiler başladı