Eceprenses 2 aylik bebegim var ve boğaz enfeksynu oldum. Malum ilaç kullanamyrm bebegimede geçti maalsf burnu tıkalı vs, ihlamur limon bal bunları yiyip ıciyorm başka bi tavsiyesi olan var mı
Mahinursmr Eceprenses daha yeni atlattım diyebilrim canım çok geçmiş olsun taze zencefili suda demliyorum içine bal limon karanfil atıp içiyorum sonra eşim bana bomba bir karışım hazırlıyordu limon portakal mandalina turunç hepsni sıkıp karıştırıyor bazen zencefil koyuyor onunda içine çok iyi geliyor bide sarımsak yutuyorum o da saf antibiyotik sonuçta
Celestial Ben de çok hafif boğaz ağrısıyla doktora gittim, boğazım iltihaplanmış antibiyotik yazdı, süte geçmiyormuş, enfeksiyon varsa evde kendin zor tedavi edebilirsin bence sağlık ocağına bir görün, umarım çabuk toparlarsın hastayken bebek bskmak zor
Eceprenses Celestial aslında göründüm aile hekimine ama ilaç kullanamzsn dedi. Bebeğime tek başıma bakıyorum bir de aileler memlekette , o kadar zor ki hasta hasta bakmak. Bebeğimnde burnu tıkandı zor nefes alıyor. Kendime bile bakamyrm öyle olunca
Celestial Eceprenses alla alla bana antibiyotik verdi nasıl içicem bunu emziriyorum dediğimde süte geçmediğini söyledi, hatta güvenmeyip kendi doktoruma da sordum ben de emzirenlere o antibiyotiği veriyorum içebilirsin dedi, ama tabi hiç ilaç almamak en iyisi
Banu_alper Bende hasta oldum birseyler yapiyorum ama biraz hafifledi ben grip olmusum ama sana daha cabuk etki eder belki Bal limon toz zencefil karistir iyice bir iki kasik al ac karnina ustune su falan icme sogan sarimsak ye bolca kirmizi sogan salatasi yapiyorum ben guzel oluyor ayrica doktor terbiyeli corbalar ic pulbiberli dedi bebisininde burnunu acik tutmaya calis mazallah cigerine iner aynisini yasadigim icin su an evde hava veriyoruz ogluma serum fizyolojik 3-4 saatte bir damlat bir de maske tak evde kendinde bol bol sebze meyve agirlikli beslen
Sena_melis_hifa Banu_alper Edaaaden parol kullandım günde 3 defa zaten dr da verdiği antibiyotik ler harici başka bişey de kullanamıyosun ama parol içebilirsin emzirsen de dahil