Dlk55blt-rdvn üzerinden çok geçmesine rağmen canlanmış bir post bende yazmak istedim, 19 aylık birebir aynı. Yemekleri ağzında çiğniyor yutma kıvamında bile geri çıkarıyor. Eliyle mıncıklayıp hiç ağzına almadan yerlere atıyor, çatalı kaşığı atıyor. Kilo alımı az, persentilde düşük seviye de yemesi berbat. Emiyor gün içinde bazen 15-20 dk da bir emiyor gece özellikle sabaha karşı 4-5 kez kalkıp emiyor güne emerek başlıyor yoksa krizlere giriyor vs. Bıraktırmak istiyorum artık yenidoğan gibi göğüs uçlarım yara içinde ağlayarak emziriyorum. Sizden geçti bu günler geçiyor gibi bir teselli duymak için yazıyorum 🙈🫠