Kızlar merhaba, bebeğim 4 ay 3 günlük. Akşamları çok çok zor uyutuyorum ama aylardır böyle. Akşam 7 de odaya giriyoruz en erken 2 saatte uyuyor. Gündüz uykusu yok gibi bir şey. Emzirerek uyutuyorum 20 dk da uyanıyor, sallayarak uyutuyorum 20 dk da uyanıyor. Önceleri gazı var ondan uyuyamıyor diyordum, gaz sorunu da büyük oranda azaldı. Neden uyutamıyorum anlamıyorum. Her gün saatlerce uğraşmak beni çok yoruyor. Sizin bebekleriniz de böyle zor mu uyuyor?