ecrineymen Kızlar doktor bugün bu şurubu verdı ferronsanol kullanıyorduk sımdı bu ılacı verdı bu ılacı önce kullanan var mı kullandınız mı damla herkes kullanmıs sankı şurubu kullanmamış
TunaGoktug ecrineymen merhaba doktorumuz bize de önerdi ama henüz 1.5 yaşında çocuğum . Şurubun üzerinde 11 yaştan itibaren önerilen doz hakkında bilgi yazıyor . Sizin çocuğunuz kaç yaşında ne kadar veriyorsunuz
ecrineymen TunaGoktug evet ama genelde öyle büyük yaş yazıyor sız ona takılmayın bır tatlı kasohı verıyorum tabı dolu dolu degıl çok az da degıl canım bn de merak ediyorum bakalım daha kan vermedım biraz daha kullanalım allahım lısöet ederse sonra bellı eder baktık etkınetmıyor ilaç degısımı yaparız