omurbebek12 Biz cherry omoda 5 almak istiyoruz. Bu ay içinde alacaz ama bekleyin düşer diyorlar. Sizce düşer mi?
Iremylcnkya07 omurbebek12 güzel araba ama cherry almayın diyen çok parçaları mı ne bulunmuyormuş sanırım ama ev konut düşcek diyolar ama araba düşer mi bilmem
kdradaaa omurbebek12 bizde arabamizi değiştircez sıfır cheery düşünüyorduk biraz araştırdık parçasi zor bulunuyormus dediler fazla yakıyormus tabi çok güzel araç bence şimdiden hayırlı olsun size fiyatları çıkıcakmis öyle diyorlar🙂
sleepnessnami omurbebek12 bundan sonra üretilecek bütün araçlara çarpışma önleyici koyulması zorunlu olduğu için bayiler yanlış hatırlamıyorsam sene sonuna kadar araçları ellerinden çıkarmaya mecburlar bu yüzden birtakım indirim ve faizsiz kredi veriyorlar belki bir miktar daha indirim yapma durumları olabilir
omurbebek12 Iremylcnkya07 evet yeni araç olduğu için parçaları bulunmuyor pek. Ama ben bayiye gidip aracı gördüm aşırı beğendim sürüşü falan da çok rahat. Peugeot düşünüyorduk ama bunu gördükten sonra Peugeot dan vazgeçtim.
omurbebek12 mgmoms yedisi de çok güzel ama onu alacak kadar paramız yok beşe paramız yetiyor. Bize bekleyin ay ortasinda düşebilir denildi bekliyoruz :(
Iremylcnkya07 omurbebek12 çok güzel cherry tabi peugeot hem babamda hem eşimde vardı arıza çıkartıyor ya ama pejoda güzel araba özellikle 3008-5008
omurbebek12 sezer2022 şu an kampanya var 7 Temmuz’a kadar satmak zorundalar eğer talep olmazsa düşebilir diyorlar.
elbay53 Çok güzel araba da onlar sadece benzınlı değil mı bu fiyatlarla Ocak batırır..arkadaşımda da var..araba donanımı gorsellık harıka ama yakıt olayı bence daha önemli bu dönemde..uzun yola çıkarken bile kırk kere dusuneceksınkz
omurbebek12 elbay53 bi arkadaşta var tüp taktırmış. Aşırı rahat diyor. Bizde öyle yapmayı düşünüyoruz
omurbebek12 Iremylcnkya07 evet güzel araba ama ben cherry 5 in full paket beyazını çok beğendim. Bide altınlarımı verip alacam. Altın bozup ikinci el pejo almaktansa sıfır cherry alayım diyorum
elbay53 omurbebek12 piyasaya yeni gören bır aracın garantısını bozup tüp taktırmak iyi cesaret.bır şey olsa araç elınızde patlar..turbo benzınlı diye biliyorum o araçları..ki normalde turbo araçlarda gaz pek önerilen bir işlem değil.ayrıca servisi atmıyor tüpü..dışarda attıracaksınız.servisi atsa garantiyi bozmaz alınır…benim de hoşuma gıttıgı ıcın arabayı degısmek ıstedım önce ama sonra onca parayı riske aramayacağıma karar verdim
omurbebek12 sleepnessnami en az on bayiyi aradık. Bi de üç saat yol gidip bayide aracı gördük. Hemen hemen hepsi aynı fiyatı söylüyor. Çok zorladığımız yerler beş bin tek indirim yaptı :(
omurbebek12 Denizpasam 1440 tan satışa çıkarıyorlar. Pazarlık yapınca 1400 e kadar iniyorlar. Biz şimdiye kadar aradığımız bayilerden en düşük fiyat olarak 1405 aldık.
Belcim30 omurbebek12 bizde 4 5 aydır araba bakıyoruz eşim zaten usta bekleyelim dedi gerçekten de düştü daha da düşer diyor
omurbebek12 Belcim30 bende eşime bayrama kadar bekleyelim diyorum çok heyecanlı hemen almak istiyor. Bende çok istiyorum ama beklemekten yanayım. Geçen ay bi defa da 100 bin indi. Eğer ben aldıktan sonra inerse çok üzülürüm.
omurbebek12 elbay53 maşallah çok güzel yorum yaptınıız 🌸 hemen değilde tüp için bi süre Bekleyecez. Bende çok korkuyorum tüm altınlarımı verecem inşallah sorun çıkmaz :(