1 yaş sonrası devam sütünü çok görüyorum kimisi doktor kullan dedi vs diyor da mamayla aynı şey mi oluyor ya da inek sütü yerine mi kullanılıyor nedir tam olarak? Emziren anneler de kullanıyor mu ya da bebeği kilo alsın gelişsin ya da iştahı olmayan bebeklerde falan kullanılıyor mu bilgilendirir misiniz