Bebeğim 10 bucuk aylık alt iki dişimiz cıkmıstı suan üstler çıkıyor üç diş aynı anda üç dört gündür iştahsızlığı vardı ama azda olsa oyalayarak yediriyordum şuan ağzını kitliyor zorla soksam da tükürüp atıyor aç olduğuna eminim çok sevdiği yiyeceklere bile boyle yapıyor hiç bişey yemiyor desem yeridir sadece emiyor bu süreç çok üzüyor beni zaten zayıf bir bebek bu arada muhallebi yoğurt onu zorlamayacak gıdalarda deniyorum süreç nezaman bitecek