meta1 Kızlar soğukta eve tıkıldık kaldık diyorduk ama ben soğukken daha rahat çıkıyordum dışarıya hava 12 de bir ısınıyor saat 9 da anca serinliyor evin içi de çok sıcak neler yapıyorsunuz sıcakta çocukları ne ara çıkartıcaz dışarıya
mondecaidensecmeler meta1 valla sabah elektrik kesildi 4 te geldi hemen klimayı açtım bir sürü evde iş vardı sıcaktan yapilmiyorda hemen evi supurdum sildim ardından namaz kılıp yemeği yaptim