Osman gönülala göre mama sandalyesinde oturmalı desteksiz şekilde yediklerine ilgi duymalı ve doğum kilosunun iki katına çıkmalı demişti benim bebeğim bizi yerken görünce çıldırıyo😀ama 4 buçuk aylık henüz erken olduğunu düşünüyorum acele etmek istemiyorum 6.aya doğru belki tabii doktora da danışıcam bu ara kiraz ve muzdan yalamasına izin verdim sadece cok sevdi yine istedi😀