Kizlar bebegim 4 bucuk aylik oldu kilosu 6 kilo dogdugundan beri kusmalar gazlar derken zorlu bir surec gecirdik 3 4 doktor degistirdik hipp kullandik ilk dogdugnda yaramadi aptamil yaramadi derken doktor alerjisi olabilir diye evolvia rp verdi bi sure icti ama onda da hem kabizlik hem gaz hemde asiri kotu kokulu kusmalari oldu sonra baska doktora gittik refludur diyip alerjisi yok normal mama kullanabilirsiniz dedi sevindim maflor verdi gazi icin sma mama alfik cok rahatladi gaz derdi bitti kusmasi bitti mamada da herhangi bir durum yasamadik ama kilo alimi ilerlemiyor smdi ilk dogm zamanindaki doktorumuza gittik ve kontrollerde kilosunun hic ilerlemedigini soyledi ve bu sefer yine sil bastan gibi denememiz icin bize neocate diye bir alerji mamasi verdi suan nezle iylessin bir deneyin bakalm dedi ama ben anlamiyorm cocugun alerjisi yoksa neden alerji mamasi kullanalm zaten tadlari kotu sil bastan rahatsiz eder diye korkuyorjm duzelmisken cocuk ne yapacagimizi sasirdik artk kilo aldiriyor mu gercekten bu mamalar yada neden alerji testiyle bakilip emin olunmuyor yada neden kilo almiyor diye bakmiyo doktorlar tahliller le siz olsaniz naparsiniz akil verin bana cok yiprandm