Merhabalar Bayburt’ta yaşıyorum 4 ay oldu buraya geleli kızımda egzema var belkide egzema değil bilemiyoruz ya alerji den dolayı vücudunda egzema gibi şeyler var azmış durumda tavuk ve çerez alerjisi çıktı Konya da gösterdim 2 hafta önce ama daha da çoğaldı bu hastanede alerji ve immünolojivar sizce hastane nasıl hiç gitmediğim için bilemiylrım