Kizim16 Sert bi çarpma olmadı kanama olmadı ama yumurta gibi kabardı buz koydurtmadi 2 yaşında Ama soguk suyla pres yaptım hep ne yapabilirim bilmiyorum doktorluk bir durumu yok ama şiş. Kotu bir durum olur mu
Iremylcnkya07 Kizim16 benim arkadaşın kızı da böyle oldu buz koydu ama o sizds koymaya çalışın bemce 2-3 saat uyutmayın
CaninannesiCemre Kizim16 Aynısı bize de oldu dün,alnını fayansa çarptı ,buz koyduk,tedbir amaçlı ultrason çektirdik 2 saat bekledik..çok şükür bişey çıkmadı..siz ara ara buz yapın mutlaka..bugüne bişey kalmadı bizde çok az kızarıklık kaldı
Kizim16 ArdeninAnnesi3322 hadi ya uyuttum simdi. Anca girdim de gördüm. Gece uyanirsa süreyim. Hametan krem de sürdüm
Kizim16 CaninannesiCemre kafasını bir keresinde çarptığında acile götürdüm tomografi cektiler şükür birsey yoktu. Ama bunda alnını çarptı yani şişti evet ama alın bölgesi daha sert yapıda. Insallah birseyi yoktur yavrularımızın. Sağlıkla büyüsünler
Sahingiller_2 Kizim16 benimkiler kaç defa kafasını öyle yumurta büyüklüğünde morarttılar en son geçen hafta bile morarttı şu an şişkinliği az biraz inmiş ve morartı olarak kalmış yapacak bir şey yok yani kusmasa sıkıntı yok
Kizim16 Sahingiller_2 çok üzüldüm canım bir anne icin gercekten evladına zarar gelmesi parçalıyor insanı. ilk defa boyle şişlik görüncecok korktum
Kizim16 Sahingiller_2 ayyy kuzum yaa. Benim kızımın da aynı yerin bi tık altı. Ne zamana iyileşir hala biraz şiş var
Sahingiller_2 Kizim16 aynen canısı evladına geleceğine kendime gelsin diyorum. Ama bazen yapacak bir şey yok mesela bu morartı koştu halıya takıldı kapının köşesine çarptı ondan bir hafta önce de yemek masasından düştü ama 3-4 saat sonra kustu gidip tomografik vesaire çektirdik bir şey çıkmadı. Mesela ben de sağlıkçıyım eşim de sağlıkçı inanın böyle bir durumda bizim bile böyle elimiz kolumuz bağlanıyor. Hani başkasının çocuğu olsa Allah korusun fikir verebiliyorsun şunu yapın bunu yapın şöyle yapın falan diye. Ama kendin çocuğun olunca o an bütün her şeyi unutuyorsun
Sahingiller_2 Kizim16 Canısı mesela benimki bayağı bir oldu yani ama şişkinliği indi hala morartası leke olarak belli
caylavyu Kizim16 Stickler var vurma şişme morarma için kullanılan eczaneden temin edin bence evde dursun işe yarıyor