Newmomm345 Kızlar bebeğim 4 buçuk aylık en son geçen ay ilk adetimi oldum ve şuan 1 hafta geçti düzensizlik normal mi korkmalı mıyım korunuyoruz ama Allahım isteyene versin şuan çocuk falan istemiyorum şüphelenmeli miyim yoksa normal midir
minikpandam-_- Newmomm345 dr 2 seneye kadar normal demişti benimde erken geliyor adetim emzirdiğin sürece adet düzensizliği normal dedi sizinde normal yanii
sevimailesi Newmomm345 adet düzensizliği normal bir durum ama tabiki suphelendiginiz zaman test yapılmalı
Edaulgi1 Bende doğumdan sonra iki defa oldum icuncu biraz gecikti ama bugün kahvemsi kırmızı karışık bisekilde az lekelenmem oldu anlamadım
Sevda_ege Ben 4 ay oldu dogum yapalı 40.dan sonra hemen adet oldum.sonraki ay günümde kanamam oldu geçen ay gelmedi bu ay bakalım.nolacak test yapmaya korkuyor oğlum 2 yaşında kızım 4 aylik 😔