Kızım 4 aylık oldu. Demir damlası kullanmaya başlayacağız. Doktorumuz sidefer damlayı söyledi. Ama içerik olarak şeker ve koruyucular olduğu için içinde daha temiz içerikli damla kullanmak istiyorum. Bestiron ve Newvit benim gördüğüm temiz içerikli olan damlalar. Sizler hangi damlaları kullandınız acaba? Memnun kaldınız mı?