Merhaba ikinci gebeliğimde yüzümde özellikle bıyık bölgemde kahverengi leke kaldı. Bebeğim 7 aylık olmak üzere bu süreçte lekelerim için Laroche- Posay ürünleri kullandım. Regli olmayı bekledim belki regli olunca hormonel olarak da geçebilir diye. Ama bir türlü geçiremedim. Bugün prof. Bir dermatoloğa gittim PRP önerdi. Kesin çözüm mü diye sorduğum da hiçbir yöntemin kesin olmadığını söyledi. Maliyetli bir işlem olduğu için kafama takıldı. Daha önce cilt lekeleri için PRP yaptırıp memnun kalan, lekelerinden kurtulan yada PRP ile geçen lekeleri tekrarlayan varmı bayanlar. Şimdiden teşekkür ederim 🙏