TeomaninAnnesi ay geçen bana denettiler anket için hastanede aptamil ve neocatede kusacaktım kız çöp kovasını tuttu önüme 😀😀 aptamile ben de alıştırmadım ne denediysem içmedi alfaminoya geçtik biz ona biraz şekerli vanilin katıyorum kutusuna da açılmamış 2-3 paket koyuyorum 4 ölçek falan içiyor. 7 aylık. Ek gıda da yediği için bu ara mama vermiyorum çok. Zaten rapora kilosunu yanlış yazmışlar 3 kutu verdi eczane temmuza kadar alamayacağız da