Kızlar bebegim 36+5 te gelişim geriliği oldugundan erken doğdu sezeryan oldu.2300 gr dogdu saralıpı yüksekti ışık tedavisi felan gördük en son 1aya yakın sürede 8e düşmüştü.karın ultrasonu baktık anne sütü sqrılığı dedi doktor.şimdi 1,5 aylık oldu her gören bi baktırın cok sarı diyor.2-3 saatte bir emiyor kilo alıyor uyanık kalıyor felan ama acaba ilerleme durumu olabilir mi var mı hiç böyle bi durum yaşayan