Kızlar aşırı sıcaklar olmaya başladı şuan oglumun yattıgı oda 28.5 derece gösteriyor cam açık şekilde. Evim en üst kat oyüzden nefes alınmıyor resmen. Zıbın tşört/şort giydiriyorum üstünü örtmüyorum doğrumu acaba? Siz nasıl yatırıyorsunuz hangi derecede. Buarada oglum 3 yaşında aşırı terleyen bir çocuk