Arkadaşlar benim eşim 2 yıldır orada 2 yılı kaldı oğlum 15 aylık sadece toplasak 2 ay gördü ben tek yaşıyorum. İnsan oğlu her şeye alışır Allah gelmeyecek olanı bekletmesin şu canından korkuyorum diyenler eşiniz gece uyuduğu yerde de eceli gelmişse gider dağın taşın evin farkı yok Allah hayırlı ömür versin korkmanıza gerek yok