

Kızımın kafasında 2 tarafında sağ ve sol yara gibi bir şey var. Konak sandık ilkte zeytinyağ sürüp beklettik tarayalım dedik kabuk attı iltihap varmış altında baya korktuk. Doktora sordum bugün enfeksiyon dedi. Madecassol kullan günde 3-4 kere dedi. Başına daha önce böyle gelen var mı acaba? Çok merak ediyorum tek olamam herhalde?
20 gün yoğun bakımda yattık acaba oradan mı kaptı diyorum.. dikkat ediliyor mudur bebeklerin taburcu olmasından sonra temizliğine hiç bir fikrim yok..