Merhaba, tecrübeli annelerden 6 aylık kızımın odasında vantilatör kullanırken ne yapmam gerekiyor bilgi almak istiyorum.. egzaması var sıcaklamaması lazım perdeye doğru tuttuk beşiğine gelmiyor hafif açtık vantilatörü, üzerine de ince bi şey sermem gerekir mi acaba çarpar mı? Evin derecesi 28 idi bugün gündüz.. şort ve yarım kollu giydirdim içinde zıbın da yok. Başka bi şey yapmam gerekir mi öneriniz var mı?