Hatice7 umayecem gitmeniz iyi olmuş adet olsaydınız kaydığını bilmemiş olacaktınız ve belki de diğer ay gebe kalırdınız . 2 çıktıysa korkmayın bence 0-5 arası olması gerekiyor
_YanakReisinAnnesii umayecem belki de streslendiğiniz için vs gecikiyor bilemiyorum ki. Rahatlamaya bakın gelecektir.