sek_kahve seda_asan1 biraz açık bırakabilirsin, iyice kurusun havalansın. Bir tane krem var ama türkiyede yok palliativ creme diye geçiyor, bulsam alıcam 🥲🥲
paralelevrendemutlu seda_asan1 hametan kullanmadim bilmiyorum ben farklı bir krem önerdim hemen etki etti benimkine, ileri derece bir pişik olmasına rağmen
seda_asan1 paralelevrendemutlu yanlış etiketlemişim sizi🙊 trosyd baktım şimdi biz küçükken annem kullanırdı hatırladım bu hemen etki eder dimi çok canı yanıyo çünkü🥺
prensannesi07_ seda_asan1 ben doğdugundan beri mustela kullanıyorum ½ günde geçiyor cok pişik olmaz allahtan
miniksercedefne seda_asan1 pisigin en iyi çaresi duru su ile bol bol yıkayıp havalandırmak. Birde her bez değişiminde poposu kurumadan bezi kapatmayın pisige sebep oluyor
limonzeytinmom seda_asan1 küçük kızımda sudocrem iyi gelmedi sebamed pişik kremi 1 sürmede kesti şimdi onu kullanıyorum