Hanımlar 18 aylık bebeğim alerjik ve sürekli solunum yolu enfeksiyonu oluyor 2 haftada bir antibiyotik kullanıyor ve ben bu durumun nereye kadar süreceğini bilmiyorum önceden koruyucu iğneler vardı böyle bir durum yaşayan var mı yada başına gelen varsa nolur yardımcı olabilir mi