18 aylık kızım bu hastalığı kapmış. çok korkuyorum başına gelen var mı nasıl kolay atlatırız acaba. Döküntüsü az aslında şuan ağız bölgesinde de yok çok şükür. inşallah olmadan geçer gider bu pis hastalık 🥹Tırnakları dökülebilir vs dedi doktor çok üzüldüm ya