Happybaby06 Merhaba yatağa yatirdiginizda tavana bakıp ışık seyrediyormu bebekleriniz yoksa benim ki mi ışık sever 5.5 aylik bu arada
sek_kahve Happybaby06 ben devamlı bakmasınlar diye başını çeviriyordum, ışık kaynağı neticede. İlgilerini çekmesi normal
Happybaby06 sek_kahve bezlerken ve özellikle ayağımda uyuturken sürekli tavana bakıyor gece lambası yakıyorum ama işte alikoyamiyorum
Happybaby06 boralii yemin ederim cocugun normal yaptığı şeylere bile acaba bu olması gerekir mi diye kendi kendime sormaya başlıyorum sosyal medyada çıkan videolar kafa karistiriyor
boralii Happybaby06 Her çocuğun gelişimi kendine özgüdür. Şu sosyal medya zaten… Kendini geri atıyor diye ben spastik engelli sanmıştım neler neler yani rahatlamak gerekiyor demek ki seviyor ışığı minik❤️