bitboylum Kızlar bu sıcaklar da ne yemek yapıyorsunuz aklıma bir şey gelmiyor her şey çok ağır gibi geliyor ya fikir verin lütfen
nescafebagimlisi taze fasulye , bulgur pilavı, cacık yaptım :) Sıcakta çok zor oluyor yemek yapması buradan Antalya Büyükşehir Belediyesine sesleniyorum yaz mevsiminde yemek işini onlar üstlensin yoksa havale geçireceğim hahshshs
bitboylum nescafebagimlisi ahahhaha ay hiç sorma ya sıcakta yemek yemesi bile dertken Antalya da mutfağa girmek aman aman bacım goley gessin siye😂😂
AlinaEmreHan1 bitboylum kanat kızarttım bugün , yanında klasik salata ve biraz da patlıcan kızarttım . Pilav yapmak istemediğim için. Oğluma da çorba
Winner Tavuk sote yaptım biberli domatesli falan. Yanına pirinç pilavı ve ayran, turşu 😊 isteyen salata da yapabilir
meleklerinannesi1727 bitboylum eşimde öyle dedi onu yapıcam yanına da buz gibi ayran öyle geçsin bu günde