emruha Benim oğlumda ek gıdaya geçene kadar doğundan itibaren kilo alımı iyi olmasına rağmen 5-6 günde bir yapıyordu. Doktora falanda götürmüştüm bişey çıkamadı. Bende kabullenmiştim yani benim bebeğiminde normali bu herhalde diye. Bebeklerde normal bu süre 10 güne kadar normal diyolar. Sonra instagramda bir doktorun soru cevap kısmında görmüştüm böyle birkaç günde yapılan kakaya seyrek dışkılama deniyormuş. Doktora falan götürüp söylediysen bişey çıkmadıysa endişelenme normal yani. 🥰