cepoykusu35 Derya_Kuzusu kesinlikle öneririm genel sağlık Sigortası pahalı oluyor tamamlayıcıya göre .muayene için sadece 15 tl ödüyorsunuz tamamlayıcıda aciller için de bir hak gitmiş oluyor evet .yalnız tamamlayıcıda dikkat etmeniz gereken kısım sgk ile anlaşması olan hastaneleri tercih etmeniz lazım acıbadem ve amerikan vs gbi a sınıfı hastanelerde kullanamazsınız 😊
cepoykusu35 Serene tamamlayıcıdır öyle diyorsanız ama dediğiniz gibi şirket üzerinden grup sağlık ise ekstra avantajları vardır ilaç teminatı gibi normalde tss de ilaç teminatı yok çünkü 😊misal bizim bireysel tss oldugu için ilaç teminatı yok😢şirketinizin anlaşması güzelmiş o halde😊
Serene cepoykusu35 Fark ödeyerek ekletemiyor musunuz ilaç teminatını? Eğer eklenmiyorsa biraz kötü olmuş.Gerçekten çok işe yaradığını bebek olduktan sonra daha iyi anladık☺️
My_son Busraaktuncc valla canim aynen bi sekilde yaptirmaya calisiyoruz iste😔 3 aylik bebisim daha rotavirusun 1. Dozunu yaptirdik. Asisiz cok zor atlatilan hastaliklar bahsettiklerimiz. Insan korkuyo tabi. Bi sekilde bi yerlerden kesmeye calisiyo. Ben simdiden digeri icin biriktirmeye basladim bile. Heryerde ayni fiyatları. Tanidik eczane bulup ucuza alanlarda var ama iste nerde bulcaz. Onemli olan bebislerin sagligi
cepoykusu35 Serene maalesef sizinki grup sağlık oldugu için o şekilde özel bir teminat olarak var bireysel tsslerde ilaç yok ,genel sağlık yaptırmamız lazım o da senelik yüksek meblağ çıkıyor o yüzden tss yaptırdım😊