14 aylık oğlum var 19 mayısta ilk adımlarını attı yürüyor ama canı isterse emekleyerek her yere gittiğinin farkında emeklemek işine geliyor yürümesini istiyorum çünkü artık dışarda da yürümediği zaman emeklemek istiyor ya da kucak istiyor ağırlaştığı için kucakta gitmesi artık çok zorlaştı ne yapmam gerekiyor yardım edin bugün evde tek başına yürümesini desteklemeye çalışıyorum ama asla istemiyor tüm gün kucağımdan inmedi