Zmrtkrts merhabalar kusura bakmayın geç gördüm mesajınızı🙏🏾 uyku eğitimi almıştık biz 5.ayda hiç uykuyu sevmeyen asla uyumayan bir bebeğim vardı gece gündüz artık hergün ağlıyordum şu anki halimize çok şükür 😇 şimdiii 1 yaşına gireceğiz rutinlerimiz var hem gündüz hem gece uykumuz için çoğunlukla aynı şeyleri yapıyorum her uykuya giderken ama gece uykusuna yatacağımız zaman gündüz uykusundan biraz daha fazla rutin yapıyoruz uykudan yarım saat öncesi sırasıyla emzirme sonra alt değişimi,pijama giyme,yüz yıkama,herkese iyi geceler dileme,kitap okuma uyku melodisi açıyoruz sonrasında uyku arkadaşımıza da iyi geceler diliyoruz kucakta biraz pış pış sonra yatağa yatırıp çıkıyorum kendi kendine uyuyor bu şekilde 🙏🏾