atlas41023 benim sütüm gelmediği için mama ile beslendi kızım şuan 11 aylık . İlk hastanede aptamil verdiler sürekli kustu . Eczacı kuzenimin önerisi ile sma optipro aldım . Yani doğduğundan beri bunu kullanıyoruz . Çok şükür kabızlık , kusma , kilo alamama gibi bi durumla karşılaşmadık hatta ayına göre önde gidiyor . Kilo alımı doğum kilosu gibi etkenlere göre değişiklik gösterir doktorunuza danışın bence . Herkesim dediğine göre mama değiştirmeyin sürekli bebeğin sindirim sistemi açısından .