1prensesannesi__ Kızlar kızım 7 aylık henüz tabak,alıştırma bardağı,mama sandalyesi falan almadık, tavsiye edeceğiniz varsa alırız önerilerinizi
DevosMom 1prensesannesi__ e bebekte 2 %50 indirim vardı bi bakın isterseniz. 399 a bile mama sandalyesi görmüştüm bakarken
sumeyyeilhan Tabak alıştırma bardağı vs ben oioi aldım hiç gerek yokmuş o kadar paraya civilin pandish markası var ya da e bebeğin de kendi markası var silikon onlar da çok güzel onların da aldım bazı ürünlerini
sumeyyeilhan Mama sandalyesi çok araştırarak kiwi koala aldım aşırı memnunum uygun birşey Ler alcaktim sonra vazgectim iyi ki bunu almışım bebeğim çok haraketli diğerlerinde durmazmis zaten Bir sürü özelliği var