ekimkizi_ Bebeğim normal değeri 36.6dır sıcaklar başladı başlayali zibinla duruyor sadece çıplak yani şu an 36.9 uykuya da meyili var keyfi pek yok ne yapmam gerekir ateşi normal sayılir mi.
Eylul301023 ekimkizi_ evet normal yani doktorum öyle demişti bir kere bende sormustum ama keyfi yoksa hasta da olabilir
yavuzaslan ekimkizi_ bugün benim bebeğimde öyle neresinden ölçsem farklı bir sonuç çıkıyor 39 bile çıktı 😳evin sıcaklığı şuna 28.6 genel durumu da iyi gibi gülüyor. Ne yapacağımı şaşırdım
ekimkizi_ Eylul301023 biraz mızmızlik yapıyo uykuya da meyili var gibi ama acile götürsem ne dicem susmama gibi bir durumu yok ateşte yok delimisin pimpirikmisin kadın derler diye korkuyorum😀
Eylul301023 ekimkizi_ evet o da doğru 36.9 la hava çok sıcak belki o yüzdendir 😂😂 bugün sabah benim oglumun da 36.8 di ama bir şeyi yok
ekimkizi_ Eylul301023 o zaman ben pimpirikliyim demek ki😀teşekkürlrr biraz rahatladi içim cocukta sıcaktan yorulup uyuyodur belki de
Eylul301023 ekimkizi_ olabilir tabi ama yine de doktorunuzu arayıp sorabilirsiniz içiniz rahat eder 😂
ekimkizi_ Eylul301023 malesef öyle kişisel doktorumuz yok randevu da haftaya olmadı o zaman danışırim yükselirse ateşi götürurüz
mirooooo ekimkizi_ tbi tabi baya sıcaj havalar çok normal yinede düzenli şekilde bakıyorum ben vücut sıcaklığına