Arkadaşlar sıcak suya yanlışlıkla parmağını atıverdi. Sadece işaret parmağı böyle mercimekten az büyük su toplamış. Ne yapsam doktora götürsem mi kantaron yağı felan var ama sürsem mi bilemedim. Sabahtan beri de kendimi yedim nasıl dikkatsiz olabilirim bu kadar diye içim acıyor ya