akdogan42 ilk zamanlarda maalesef o yaralar oluyor. Göğüs alışmamış oluyor , bebek yanlış emiyor, çok sık ve uzun emdiği için oluyor . Maalesef bir süre daha sürecek. Duş alın sık sık kreminizi sürün. Bebeğinizi de daha konforlu bir alanda tam göğsünüzü alacak şekilde tutturun memeye . Geçmiş olsun