annekadin21 hayırlı uğurlu olsun. Benim 2 kızımda 35 haftada doğdu. Ekstra özel bir şey yapmadım sadece bol bol sarıldım, ten temasını eksik etmedim, hep onu çok sevdiğimi söyledim, emzirebilirsin emziremeyebilirsin emzirmek istemezsin senin kararın ama sanki emiyormus gibi sık sık o yakınlık o temas bambaşka. Ve neden küvezde kaldığını anlatın, sizden uzakta neden olduğunu anlatın, senin suçun değil diyin, hastalık döneminde böyle şeyler olabilir, biz hep seni bekledik diyin, neden erken doğduğunu doğum sürecini kuvez sürecini tek tek bebeğinize anlatın. Anlamıyor demeyin sizi o kadar iyi anlıyorlar ki :)