Rukiye66 Anne sütü alıp biberonla besliyorum geçen hafta Salı günü aşılarını yaptırdım iki gündür de besledikten sonra kusuyo sürekli acaba aşının etkisimi öyle yaptı bazılarıda bana sırtını üşütmüşsün ondan bebeğin kusuyo diyorlar napıcam bilmiyorum nasıl geçer bu durum çok üzülüyorum 😔