irem12 1 yaş kontrolünde normalden biraz küçük her ay takip edelim dedi doktor . Genetikte olabilir ama takip edelim dedi böyle brsey yaşayan var mı
silaa66 irem12 bizim de 43 çıktı:/ menenjit aşısı olacak yakında kendi doktoru bakacak bize sağlık ocağı demişti Sizin kaç ?
singlemother123 irem12 düzeliyor canınızı sıkmayın. Ne özel doktorlara götürüp neler çektirdim mr, eeg vs vs ama 2yaşına doğru düzeldi şükür. Sabredin inşallah düzelecektir
irem12 silaa66 size ne dedi sağlık ocağındaki doktor ? Bize genetiktir dedi ama ben doktoruna götürdüm . Genetik olabilir ama her ay takip edelim dedi. Kafası küçük olduğu içinde kendisi de kücück duruyor :) inşallah sağlık sıkıntısı olmasında
aselkussum silaa66 merhaba bebeğinizin baş cevrsis şuan ne durumda acaba bı sknti çıkmadı inşallah büyüme devam ediyomu
ogretmenanne06_ irem12 merhabalar sonradan bir sıkıntı oldu mu bizimde 1 yaşta baş çevremiz küçük çıktı
durubalci ogretmenanne06_ merhabalar benim kızım da 1 yaşında ve başı 43.5 cm. Bir sorun oldu mu bebeğinizde
durubalci ogretmenanne06_ merhabalar 1 yaşında baş çevresi kaç cm di ve bir sorun oldu mu acaba Şuan ne durumdasınız
irem12 durubalci hala bas çevresi en küçük persntlda. Doktora soruyorum her gitmem de genetiktir diyor. Yani şaun 3 yaşına girecek algısı konuşması her şeyi çok iyi. O yüzden problem yapmıyorum. Yüzü kafası küçük bir çocuk :)
durubalci irem12 evet benim kızım da öyle 8 kilo 200 gramdı hasta oldu iyice zayıfladı boyu da 72 cm. Şuan baş çevresi kaç cm oldu bebeğinizin peki
irem12 durubalci şuan hatırlamıyorum doktor ölçmüştü ama şöyle söylim hani prsetl tablosu var ya onun en düşügünde yani normalin çok altımda
durubalci irem12 bizim de öyle o kadar küçük duruyor ki sanki yaşına kadar takip edeceğiz dedi doktor moralim bozuluyor illa