Bebeğim dün akşamdan beri anne sütü emerken birkaç dakika sakince emiyor sonra bir anda ayaklarını karnına çekerek avazı çıktığı kadar ağlıyor, hırslanıyor gaz sancısı çekiyor sanırım🥺 gaz damlası da verdim buarada. Yatağında yatarken sütümü sağıp biberonla verdiğimde ağlamıyor gayet güzel emiyor. Gece ben yine emzirmeyi denedim ağlamadı emdi. Bugün yine aynı şekilde ağlıyor. Emzirme pozisyonundan ağlıyordur diye düşündüm yatarak emzirmeyi denedim ama yine aynı şekilde ağlıyor napacağımı şaşırıyorum 😔
Niye böyle yapıyor olabilir acaba başına gelen var mı 🥺