Kızlar sağ kasığım da ve sanki kemiğimde rahatsiz edici bir batma sanci tarzinda ağri var 2 gündür bugün biraz daha yoğun ağri da denmez ama aci gibi birde bugün iç genital bölgem de kaşinma başladi ondan kaynakli bir enfeksiyon olabilir mi acaba? Rahatsiz edici bir de panik atak var bende arada oluyordu boyle ama sanki bu kez daha yoğun adetime 4 gün var bu arada sizce doktora gitmeli miyim başina gelen var mi? Emziriyorum 14 aylik.