Kızlar yakınımızın nişanı var trendyol modaest ten abiyelere baktım . Fiyatları ideal ama kimse kumaşından memnun değil .9 aylık bebişle illaki lekelenir leke yapıyo yazmışlar yorumlarda . Memnun kalan varmı ? gerçekten de leke yapıyormu herşey? Beğendiğim abiye yandan bağlamalı çapraz şekilde olan