edb63 Doğumdan önce almıştım ama doğdugu ilk andan itibaren silikon gögüs ucuyla tuttugu için yara olmadı. Dogumdan önce son hafta bir iki kere sürdüm bidaha kullanılmadı. 300 tl
Deletedmom_115 edb63 ben 10ml 250₺ ye almıştım. Şuan 40ml 430₺ çok uyguna veriyorsunuz. Bir de alacaklara şöyle söyleyim benim göğüslerimi bi kaç günde toplarladı çok güzel bir krem
edb63 Deletedmom_115 herkesin işi görülsün krem boşa gitmesin hemde isterim ben kullanamadım ama kullanana şifa olsun 🙏🏻