Mnktrtaaa Merhabalar kızıma evolvia rp1 içirmem gerekiyor ama asla içmiyor çıkarıyor kusuyor içine vanilya şurubu denedim olmadı uykuda denedim olmadı neler yaptınız başka öneriniz var mı?
ygzmoms Mnktrtaaa ben hurmayla suyu kaynatmis denemiştim az da olsa içmişti ama başarılı olamadım. Emmeyi tamamen bırakınca alıştı
Ardenaden Mnktrtaaa bn kecibiynuzu izu ike icirdm bi cay kasigi koydm icine oyle zorlayarak icti.sizde pekmezde deneyebilrsnz
twinsmomm2 Mnktrtaaa pastaya tatlıya koyduğumuz vanilinden koydum ben çay kaşığı ucuyla öyle alıştı 1 haftada bir de alfaminoyu kullanıyoruz biz öyle pis bir kokusu yok diğerleri çok kötü kokuyormus sanırım Aptamil vs
twinsmomm2 Mnktrtaaa eğer olmazsa alfaminoyu son çare deneyin derim bir de evolvia nasıl bilmiyorum da kokusunu falan eğer ağır kokuyorsa bir de şey yapın kutusunun içine açılmamış vanilin paketi koyun 2 paket o pis kokuyo olduğu gibi çekiyor Aptamilde denemiştim ben